Wednesday, January 5, 2011

|Perfumes|

Clinique Happy


Aku rasa bukan aku sorang jer yang giler perfume tapi mesti ramai lagi kan..so skang ni aku just nak kongsi2 ler pasal perfume ni...banyak sangat jenama perfumes kat market skang ni...skang ni aku pakai CK One...bau dia pon best and harga dia pon kira ok la.. RM 279.00 (200ml)...super big size....lambat habis...hehehe...tapi la kan..bagi aku...aku rasa dalam satu tahun tu lebik baik kalo kita tukar2 perfume...then next plan aku nak pakai Clinique Happy....harga dia pon ok la...xde la mahal sangat...


CK One

Pastu plak aku suka gak ngan bau salvatore ferragamo yang bawah ni...bau dier best bangat....tapi tunggu la...xkan nak beli 10 sekali minyak wangi...pokai la...perfumes yang aku tak suka plak macam CKIN2U...bau dia pelik semacam...so nasihat kat sape2 yang nak beli perfume tu biar la yang sesuai dengan korang...jangan plak dok ikut member...tak semestinya perfume yang dorang pakai sesuai untuk kita...dan jangan membazir semasa membeli perfume berjenama...tengok budget ok...adiosss....


Salvatore Ferragamo

No comments:

Post a Comment