Friday, January 7, 2011

My boring saturday

Argghhhh...so stress think about it...no life at all...have to stay here...xpe la...take it easy as my responsibility...adoii...so far budak2 xde masalah..they respect me as a teacher...dan sebagi warden juga aku tak begitu tegas dengan mereka...aku harap mereka xde la pijak kepala plak nanti...setiap kali aku bagi arahan mereka akan ikut...kira budak2 baik ni....masih lagi tengah menyesuaikan diri dengan keadaan asrama dan budak2...aku sangat harap yang budak2 ni xde masalah...aku mengharapkan yang terbaik dari sume pelajar...

Hari ni dah tau sikit sebanyak bagaimana tugas warden...budak2 nak mintak keluar kena la tandatangan kat buku yang kialer kuning tu...then balik nanti kena tandatangan pulak..huhuhu...setiap kali ada budak2 yang kluar...hati aku rasa risau semacam..takut apa2 yang jadi kat dorang ni...biasa la budak2 kan...risau jugak...ngan naik motor nya...jalan raya yang sibuk nyer...adoiiii....

No comments:

Post a Comment